ייעוץ לצוותים רפואיים ומקצועיים

חברת LinMed מספקת שירותי ייעוץ רפואיים לאנשי מקצוע המטפלים במקרים פרטניים של חולים מונשמים או חולים אשר נמצאים בשלבי גמילה מהנשמה ואשר מטופלים במוסדות רפואיים או סיעודיים. הייעוץ הרפואי הניתן מתבסס על ניסיון עשיר בתחום והיכרות עם מקרים רפואים רבים ושונים, תוך התחשבות במקרה הרפואי, התייעצות עם איש הצוות המטפל, רצונות החולה ורצון המשפחה.

חברת LinMed מספקת שירותי ייעוץ לצוותים רפואיים ולאנשי מקצוע במוסדות, הן במקרים פרטניים והן במקרים בהם קיים צורך של ניתוח צרכים רפואיים של המוסד והתאמת המכשור הקיים.

 

מקרים פרטניים - הייעוץ הרפואי הניתן לצוותים  הרפואיים והמטפלים,  מתבסס על ניסיון עשיר בתחום ההנשמה וגמילה מהנשמה, עבור חולים המטופלים במוסדות רפואיים או סיעודיים. הפתרונות המוצעים נובעים מתוך גישה טיפולית כוללת, תוך התחשבות במקרה הרפואי, התייעצות עם איש הצוות המטפל, רצונות החולה ורצון המשפחה.

ניתוח צרכים רפואיים עבור מוסדות - הטכנולוגיה בתחומי ההנשמה כיום הינה חדשנית, מתקדמת ומתפתחת כל הזמן. חברת LinMed מציעה את ניסיונה העשיר בתחום למוסדות. יחד עם אנשי הצוות המטפל, יבחנו צרכי המוסדות בניסיון להתאים את המכשור הקיים והטיפול לייעול מירבי ומיטבי של המוסד בתחום ההנשמה והגמילה מהנשמה.  

לקביעת פגישת ייעוץ לצוותים רפואיים ומטפלים - פנה אלינו עוד היום.

© Linmed 2015 • עיצוב ובניה shirgdesign • קידום ושיווק GTN