מרכזים רפואיים בשיתוף פעולה עם לינמד

מרכזים רפואיים להמשך טיפול ושיקום נשימתי עובדים בשיתוף פעולה מול לינמד.

אחרי אשפוז ארוך וניתוח בבית חולים החולה מקבל בשורה, עליו לעזוב את בית החולים ולעבור למוסד שיקומי. החולה נזקק לתשומת לב רפואית ומעקב ותנאים אותם לא ניתן לקבל בבית.

התהליך השיקומי מלווה ברופאים לצד פיזיותרפיה עם פיקוח של אחיות מסביב לשעון. חלק מהחולים זקוקים גם לטיפול נשימתי.

ברוב בתי החולים והמוסדות לטיפול סעודי, אין את כוח האדם או את המומחה שיודעים לגמול מהנשמה. יש צורך בהתאמת מכשיר הנשמה שיאפשר לחולה לקבל בחזרה שליטה על גופו ולשפר את איכות החיים. פעמים רבות החולה לא מרגיש שישנה התקדמות בבית החולים בשיפור הנשימה שלו והוא חושש שלעולם לא ייפרד ממכשיר ההנשמה.

החולים מגיעים למוסדות השיקום הנשימתי כאשר הם מחוברים באופן קבוע למכונת הנשמה למרות הניסיונות לגמילה שבוצעו בבית החולים. מדובר בתהליך דינמי. הצוות הרפואי בבית החולים יכול לתת מענה לבעיה ממוקד, אך לצורך גמילה ממכשיר ההנשמה דרוש מומחה שיודע לאבחן את הסיכוי לגמילה ויודע עם אילו כלים ובאיזו דרך יש לבצע זאת.

כאן בדיוק נכנסים פרופ' לינטון והצוות הרפואי של לינמד. פרופ' לינטון מגיע לכל המוסדות בארץ לייעוץ והכוונה. לפעמים ניתן להשתלב בצוות במקומות שבהם המטרה העומדת לנגד עיני הצוות היא טובת החולה והצלחת הטיפול. לאור הידע והניסיון הרב של פרופ' לינטון בהפיכת מקרים חסרי סיכוי להצלחה הוא מתקבל בזרועות פתוחות ומוסדות רבים מורגלים כבר למצוא אותו ליד מיטת החולים.

פרופ' לינטון הוא מומחה עולמי לפתרונות נשימה משולבים בטכנולוגיות חדשות.

צוות חברת לינמד מעניק לחולים מאושפזים ליווי והכוונה. אנו מגיעים עד אליכם לבדיקה ולהתייעצות, ולאחר מכן אנו מתייעצים עם הצוות במוסד בהתאם לממצאים.

מרכזים רבים שמחים לשיתוף פעולה ומקבלים בשמחה ליווי של מומחה. ברוב המקרים אנחנו עדים לשינוי ולשיפור הגדול שחלים במצבו של החולה כאשר תוכנית הטיפולים מבוצעת כהלכה. גמילה ממכשירי ההנשמה מאפשרת חזרה לחיים איכותיים וחופשיים.

חברת לינמד מציעה פתרונות חדשניים בהובלתו של פרופסור לינטון. לאחר בירור מצבכם בשיחת טלפון נתאם הגעה למוסד הרפואי בו אתם נמצאים ונעניק לכם טיפול אישי ומקצועי.

פרופ' לינטון מגיע לפגישות כדי לוודא שאתם מקבלים את האבחון המדויק והטוב ביותר, ולצדו יעמוד צוות לינמד.

 

 

© Linmed 2015 • עיצוב ובניה shirgdesign • קידום ושיווק GTN