שאלות ותשובות

שאלות נפוצות כשאתם רוצים לרכוש או להשכיר מוצר מחברת LinMed.

שאלה: כמה שנות אחריות ניתנות על המכשיר בעת הקנייה?

תשובה: שנתיים אחריות מלאה על ידי חברת LinMed.

שאלה: מה כוללת השכרת מכשיר?

תשובה: השכרת מכשיר מהחברה כוללת מכשיר, הדרכה אודות תפעולו, תמיכה טכנית ושירות אחריות לתיקונים וחלפים במידת הצורך.

שאלה: אילו אפשרויות קיימות למימון וסבסוד מכשירי הנשמה?

תשובה: מימון ניתן לקבל מקופות החולים ומחברות הביטוח השונות - למידע נוסף וייעוץ בנושאי מימון - פנו אלינו עוד היום (קישור לצור קשר).

שאלה: האם חברת LinMed מספקת שירותי סיעוד?

תשובה: לא. חברת LinMed מספקת ייעוץ למעבר לטיפול ביתי עבור חולים מונשמים וחולים בגמילה מהנשמה.

שאלה: האם המכשירים המוצעים כלולים בסל הבריאות?

תשובה: כן.

שאלה: אני מעוניין להעביר חולה לטיפול ביתי. איך מתחילים בהליך?

תשובה: לייעוץ והדרכה בנושא מעבר לטיפול ביתי - פנה אלינו עוד היום!

© Linmed 2015 • עיצוב ובניה shirgdesign • קידום ושיווק GTN